۱۳۹۹ اسفند ۱۴, پنجشنبه

تهدید و متوقف کردن ادامه درمان کارگر مجروح عزیزالله برالی بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی

 



کارگر مجروح عزیزالله برالی که بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی از ناحیه دست به شدت زخمی شده بود، مورد تهدید و متوقف کردن ادامه درمان قرار گرفته است.

روز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۹، عزیزالله برالی از شهروندان ریگان بلوچستان که کارگر ساختمانی می‌باشد، حین تردد و رفتن به سر کار هدف تیراندازی ماموران انتظامی قرار گرفت و از ناحیه دست به شدت مجروح شد.

وی در حالی که ماموران انتظامی در حال تعقیب و گریز خودرو دیگری بودند و شروع به تیراندازی کردند، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در حالی که دست او به شدت مجروح شده بود، ماموران برای عدم پاسخگویی و کتمان کردن این موضوع از صحنه متواری شدند.

عزیزالله پس از زخمی شدن ویدئویی از وضعیت وخیم خود در بیمارستان تهیه کرده و در انتقاد از دادستانی و تیراندازی بی‌ضابطه ماموران انتظامی اعتراض و خواستار مطالبه‌گری شده و گفته بود که از ماموران انتظامی شکایت خواهد کرد.

پس از انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی، ماموران امنیتی با مشاهده این ویدئو به بیمارستانی که عزیزالله برالی در آن بستری بوده رفتند و او را تهدید به پرونده‌سازی نموده و از عدم اجازه انتقال وی به بیمارستان دیگر جهت ادامه درمان خبر داده‌اند.

بنا به گفته منابع مطلع، کارگر مجروح عزیزالله برالی هم اکنون تحت مراقبت نیروهای امنیتی در بیمارستان می‌باشد و به بستگان او نیز اجازه عیادت و ملاقات داده نمی‌شود؛ ضمن این که امکان انتقال او به بیمارستان دیگر جهت ادامه درمان نیز نمی‌دهند.


پزشک معالج عزیزالله نیز از جراحت وارد شده به دست او ابراز نگرانی کرده و خبر از قطع دست وی از محل اصابت گلوله داده است.


طی هفته‌های اخیر تیراندازی بدون ضابطه نیروهای امنیتی و انتظامی در بسیاری از شهرهای کشور، بخصوص سیستان و بلوچستان افزایش چشمگیری داشته است و بدون هشدار قبل و در مکان‌های عمومی شهر که مردم عادی در تردد می‌باشند، اقدام به شلیک می‌نمایند.

تابحال گزارش‌هایی از جان‌باختن کاسبکاران و سوختبران در این باره منتشر شده است که خود گویای این واقعیت است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه ایتالیا در ایران

دفتر نخست وزیر ایتالیا، پنجشنبه ۱۹ آبان از آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه این کشور در ایران خبر داد. آلسیا پیپرنو، اوایل مهرماه در ایران با...