۱۴۰۰ دی ۳, جمعه

حمله یک قلاده آخوند به جشن و شادی خیابانی و بر هم زدن آن – ویدئو

 

گروهی از جوانان که با نواختن آهنگ در شب یلدا رهگذران را شاد می‌کنند و جمعیت زیادی در اطراف آنها حلقه زده‌اند بر اثر حمله یک آخوند مجبور به متوقف کردن نوازندگی و شادی‌شان می‌شوند.

بر اساس گزارش شهروندان، یک گروه موزیک خیابانی به بهانه شب یلدا، برنامه‌ای را در شهرستان شهرضا از استان اصفهان ترتیب دادند. اما در حین برنامه یک آخوند با فحاشی به این گروه موزیک، مانع اجرای برنامه آنها و شادی مردم می‌شود.

وی با وارد شدن به میان جمعیت و با فریادهای پرخاشگرانه از گروه موزیک می‌خواهد که به این بساط خاتمه دهند.

این گزارش ادامه می‌دهد که آخوندها تحت هر شرایطی تنها می‌خواهند مانع شادی مردم شده و آنها را همیشه در حال عزاداری و گریه ببینند.

مردم رهگذر در اطراف این گروه موزیک تجمع کرده و در همراهی با آنها شب یلدا را با شادی و نشاط جشن می‌گیرند. اما از حمله یک آخوند و رفتار پرخاشگرانه او شوکه و متعجب می‌شوند.

این آخوند به عنوان نماینده حاکمیت ضد ایرانی است که با فرهنگ و تمدن چندهزار ساله ایران در ستیز هستند.

ایرانیان هزاران سال است که با جشن و پایکوبی در شب یلدا طولانی‌ترین شب سال را به نشانه غلبه بر تاریکی‌ها گرامی می‌دارند.

اما مردم ایران طی این چهل سال هیچگاه تسلیم این خواسته‌ها نشده‌اند. آنها با وجود سرکوب وحشیانه همچنان از هر فرصتی برای ابراز شادی و تسلیم نشدن در برابر شرایط موجود استفاده می‌کنند.

آخوندها با سرقت حاکمیت مردم ایران سعی دارند با کشتن فرهنگ و شادی در ایران به حکومت خود ادامه دهند. سیاستی که طی این چهل و سه سال حاکمیت بر مردم تحمیل کرده و به پیش می‌برند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه ایتالیا در ایران

دفتر نخست وزیر ایتالیا، پنجشنبه ۱۹ آبان از آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه این کشور در ایران خبر داد. آلسیا پیپرنو، اوایل مهرماه در ایران با...