۱۴۰۰ آذر ۱۱, پنجشنبه

تهدید دادستانی اصفهان درباره برگزاری تجمع در روز جمعه.

 

به دنبال انتشار فراخوانی برای تجمع اعتراضی و برگزاری نماز جمعه بر بستر خشک زاینده رود، دادستان اصفهان با صدور بیانیه‌ای به معترضان هشدار داد و از شهروندان خواست از شرکت در تجمع‌های «غیرقانونی» بطور جدی خودداری کنند.
دادستان اصفهان در این بیانیه همچنین از شهروندان خواست که هرگونه اطلاعاتی درباره آنچه که «محرکان و مرتبطان عوامل خارجی» عنوان شده را به مراجع اطلاعاتی و امنیتی اعلام کنند.
محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان،‌ نیز روز پنج‌شنبه گفت که «هیچ‌گونه» درخواستی برای تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده و «هیچ‌ گونه» مجوزی هم برای تجمع در این استان صادر نشده است.
وی مدعی شد:‌ «کشاورزان نیز به صورت رسمی اعلام کردند که مطالبات خود را به صورت قانونی پیگیری می‌کنند و تجمع غیر قانونی برگزار نکرده و از هیچ گونه تجمعی نیز حمایت نخواهند کرد.»
از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی فراخوانی با عنوان «تجمع میلیونی جمعه ۱۲ آذر در نماز جماعت کف زاینده رود بایک چشم بسته نماد حمایت از مجروحان اصفهان» منتشر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه ایتالیا در ایران

دفتر نخست وزیر ایتالیا، پنجشنبه ۱۹ آبان از آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه این کشور در ایران خبر داد. آلسیا پیپرنو، اوایل مهرماه در ایران با...