۱۴۰۰ فروردین ۸, یکشنبه

قتل بی‌رحمانه ۲ جوان به نامهای ابراهیم عطشانی و مصطفی حرگانی با شلیک مستقیم ماموران مزدور بسیج شوش


 

تیراندازی نیروهای بسیج منجر به قتل بی‌رحمانه ۲ جوان در شهر شوش شد.
ماموران بسیجی پس از شلیک به این دو جوان در حالیکه آنها در حال جان باختن هستند بالای سر آنها رفته و اقدام به تفتییش بدنی آنها می کنند و مشخص می شود که هیچ چیزی به همراه نداشته اند. این دو جوان بنام‌های ابراهیم عطشانی، ۲۰ ساله و مصطفی حرگانی ۲۲ ساله در روز جمعه ششم فروردین مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. نیروهای بسیج پایگاه دانش شهر شوش با تیر اندازی به سمت این دوجوان آنان را مجروح نمودند که پس از انتقال‌آنها به بیمارستان جان خود را از دست دادند.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام به نقل از منابع مطلع، ابراهیم عطشانی ۲۰ ساله و مصطفی حرگانی ۲۲ ساله از اهالی منطقه دوار شهر شوش بامداد جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ با شلیک مستقیم ماموران بسیج پایگاه دانش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.
به گزارش منابع محلی هر دو نفر سوار بر موتور سیکلت در حال عبور از خیابانی که دادگاه، حوزه علمیه، پایگاه بسیج دانش و ساختمان چند اداره در آن وجود دارند بودند که مورد اصابت گلوله نیروهای بسیج و لباس شخصی قرار گرفتند .
یک منبع نزدیک گفت: ابراهیم عطشانی از ناحیه پا و شکم و مصطفی حرگانی از ناحیه کتف مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند که بعد از انتقال به بیمارستان در اهواز، ابراهیم عطشانی بعد از قطع پا در بعد از ظهر شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ جان خود را از دست داد و مصطفی حرگانی ساعاتی بعد در شنبه شب جان خود را از دست داد.
پس از جان‌باختن این دو جوان، نیروهای امنیتی برای پوشاندن جنایت صورت گرفته، در شهر شوش شایع کردند که آنها هنگام حمله به حوزه علمیه بازداشت و زخمی شده‌اند. اما شاهدان در صحنه و بستگان این جوان این موضوع را تکذیب کردند. آنها بر این موضوع تاکید دارند که مصطفی و ابراهیم اصلا بازداشت نشدند و نیروهای بسیج، به‌طور ناگهانی به سمت آنها تیراندازی کرده و آنها را به قتل رسانده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه ایتالیا در ایران

دفتر نخست وزیر ایتالیا، پنجشنبه ۱۹ آبان از آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه این کشور در ایران خبر داد. آلسیا پیپرنو، اوایل مهرماه در ایران با...