۱۳۹۸ آبان ۸, چهارشنبه

حکیم جفریز: مردم ایران تاریخ پر افتخاری دارند، رژیم ایران باید ماهیت سرکوب‌گر خود را تغییر دهد


«حکیم جفریز» عضو دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده می‌گوید مردم ایران تاریخ پرافتخاری دارند و رژیم جمهوری اسلامی باید ماهیت سرکوبگر خود را تغییر دهد.
آقای جفریز روز چهارشنبه ۸ آبان در حاشیه نشستی در کنگره و در گفتگوی اختصاصی با صدای آمریکا گفت: ما باید اطمینان حاصل کنیم که حمایت‌مان از آرمان‌‌ها، امیدها و آرزوهای دموکراتیک مردم ایران و شنیده شدن صدای آنها ادامه خواهد داشت.
وی افزود: ما می‌دانیم مردم ایران، تاریخ پرافتخاری در آن بخش از جهان دارند و می‌خواهیم آنها به جامعه جهانی برگردند، اما رژیم ایران باید در خصوص ماهیت سرکوبگرش که اکنون وجود دارد، تغییراتی ایجاد کند.
این نماینده نیویورک در مجلس نمایندگان همچنین گفت: ما به عنوان اعضای دموکرات و جمهوریخواه کنگره باید با همکاری یکدیگر مطمئن شویم اعمال تحریم‌ها از طریق اقدامات دو حزبی ادامه و در صورت نیاز، افزایش یابد.
آقای جفریز در پایان گفت: من امیدوارم که بتوانیم ائتلافی متشکل از کشورهای اروپایی و دیگر متحدانمان در سطح جهانی ایجاد کنیم که فشار را تا زمان ایجاد تغییر در رفتار حکومت ایران ادامه دهد.
آقای جفریز این اظهارات را در حاشیه نشستی به میزبانی «سازمان جوامع ایرانیان آمریکایی» در کنگره ایالات متحده با عنوان «جمهوری اسلامی ایران: رژیم سرکوبگر و تروریست» ابراز کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه ایتالیا در ایران

دفتر نخست وزیر ایتالیا، پنجشنبه ۱۹ آبان از آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه این کشور در ایران خبر داد. آلسیا پیپرنو، اوایل مهرماه در ایران با...