۱۳۹۸ شهریور ۴, دوشنبه

محمود بهشتی لنگرودی، عضو کانون صنفی معلمان، به زندان اوین بازگشت


🔷محمود بهشتی لنگرودی، عضو کانون صنفی معلمان ایران، عصر یک‌شنبه، با پایان مرخصی برای تحمل ادامه دوره محکومیت پنج ساله خود، به زندان اوین بازگشت.

🔷او که چهارمین سال از محکومیت پنج ساله‌ خود را در زندان اوین سپری می‌کند، دوشنبه ۲۴ تیر ماه پس از ۱۸ ماه به مرخصی اعزام شده بود. 

🔷این معلم زندانی طی ۱۸ ماه گذشته درخواست‌هایی برای اعزام به مرخصی و آزادی زودهنگام به دفتر دادستانی ارائه کرده بود، اما دادستانی تهران درخواست مرخصی او را رد کرد و در نهایت روزهای پایانی تیر ماه به مرخصی اعزام شد. 

🔷جمعی از معلمان چند هفته قبل طی نامه سرگشاده‌ای به ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی، با تاکید براینکه «آن‌چه در این سال‌ها بر جامعه فرهنگیان رفته، جز ستم و ظلم آشکار چیز دیگری نام ندارد.» نوشتند:

🔷«احکام قضایی علیه فعالان صنفی معلمان تاکنون در یک روند دادرسی ناعادلانه صادر شده و این احکام را ظالمانه و غیر قانونی می دانیم، به‌طوری که آزادی معلمان زندانی یک مطالبه غیرقابل معامله برای جنبش معلمان ایران است.»

 🔺گروه ققنوس :

⭕️ https://t.me/joinchat/BlFEfheD-TTL5RGT8r2kJg


🔺وبلاگ ققنوس :


⭕️ https://ghoughnoos.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه ایتالیا در ایران

دفتر نخست وزیر ایتالیا، پنجشنبه ۱۹ آبان از آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه این کشور در ایران خبر داد. آلسیا پیپرنو، اوایل مهرماه در ایران با...