۱۳۹۸ شهریور ۵, سه‌شنبه

محکومیت انوشه آشوری وعلی جوهری به تحمل ۱۲ سال حبس تعزیری



غلامحسین اسماعیلی, سخنگوی قوه قضائیه در نهمین نشست خبری با رسانه ای داخلی ایران, از صدور حکم حبس برای ۲ تن از شهروندان ۲ تابعیتی که هر یک از این شهروندان به تحمل ۱۲ سال حبس تعزیری و مصادره اموال از بابت اتهام جاسوسی طی روزهای اخیر به آن محکوم شدند را خبر داد. 
براساس این گزارش, “غلامحسین اسماعیلی” با ادعای اینکه “علی جوهری”, شهروند ۲ تابعیتی با موساد در ارتباط بوده مدعی شد؛ که علی جوهری به دلیل ارتباط طولانی مدت با موساد ملاقاتهای مختلف در کشورهای سریلانکا, هند, تایلند, ماکائو, لائوس و چند کشور دیگر داشته با اسرائیل ارتباط برقرار کرده بود و متقاضی تابعیت اسرائیل شده بود و بنا به ادعای غلامحسین اسماعیلی, این شهروند ۲ تابعیتی سعی در جمع آوری اطلاعات در مورد پروژهای عمرانی که در حوزه فعالیتهای قرارگاه خاتم الانبیا سپاه است کرده بود و برحسب این مستندات وی به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری از بابت اتهام جاسوسی, ۲ سال حبس تعزیری از بابت تحصیل مال به گفته وی نامشروع و مصادره اموال محکوم شد. 

غلامحسین اسماعیلی, همچنین در بخشی دیگر پیرامون “انوشه آشوری”, دیگر شهروند ۲ تابعیتی که دارای تابعیت انگلستان هست هم مدعی شد؛ بدلیل اینکه “انوشه آشوری” با موساد در ارتباط بوده و به ادعای این مقام قضائی امکاناتی هم از آنها دریافت کرده لذا “انوشه آشوری” به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری از بابت اتهام جاسوسی, ۲ سال حبس تعزیری از بابت اتهام تحصیل مال به گفته وی نامشروع و ضبط ۳۳ هزار یور ارز خارجی که از وی کشف شد بنام حکومت ایران خبر داد. 

🔺گروه ققنوس :

⭕️ https://t.me/joinchat/BlFEfheD-TTL5RGT8r2kJg


🔺وبلاگ ققنوس :


⭕️ https://ghoughnoos.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه ایتالیا در ایران

دفتر نخست وزیر ایتالیا، پنجشنبه ۱۹ آبان از آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه این کشور در ایران خبر داد. آلسیا پیپرنو، اوایل مهرماه در ایران با...