۱۳۹۸ مرداد ۶, یکشنبه

خواننده «سرودهای انقلابی» به اتهام حمل مواد مخدر در فرودگاه مهرآباد درگیر و بازداشت شد


پس از انتشار اخباری درباره بازداشت «حامد زمانی» خواننده نزدیک به سپاه ، رسانه های رسمی تایید کردند که این خواننده در دادسرا حضور یافته است.

براساس خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی حامد زمانی خواننده مورد حمایت سپاه و بیت رهبری جمهوری اسلامی به جرم حمل مواد مخدر در فرودگاه مهرآباد بازداشت شده بود.

همچنین ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان از وقوع درگیری در زمان بازداشت این خواننده از سوی پلیس دارد.

حسین پیرعلی، مدیر برنامه حامد زمانی هم در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان این درگیری را تکذیب نکرد و گفت که «مشکلات به وجود آمده صرفاً برای روز پنجشنبه هفته گذشته بود و تا عصر برطرف شد و روند پیگیری موضوع هم توسط وکیل حامد زمانی ادامه دارد. »

خبرگزاری ایسنا نیز روز یکشنبه ۶ مرداد خبر داد که حامد زمانی «روز پنج شنبه برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به دادسرای فرودگاه مهرآباد احضار شد.» اما این خبرگزاری اشاره‌ای به دلیل احضار این خواننده نکرده است.

بنابر اعلام این خبرگزاری در حال حاضر حامد زمانی آزاد است.

حامد زمانی اشعار تند سیاسی و مورد تایید جمهوری اسلامی را در کارنامه‌اش دارد و رسانه‌های اصولگرا از او به عنوان «خواننده انقلابی» نام می‌برند. ​

«زمانی» سال ۱۳۹۲ ترانه ای به نام «مرگ بر آمریکا» مقابل محل سفارت اشغال شده آمریکا در تهران خواند که همان زمان روزنامه «واشینگتن‌پست» به نقل از آسوشیتد پرس نوشت: «تندروها در ایران به امید آن که میزان خشم را در جریان مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های غربی بالا ببرند، در مقابل سفارت سابق آمریکا در تهران از دو ترانه «مرگ بر آمریکا» رونمایی کردند.»

زمانی بعد از از خواندن این ترانه با آیت الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی دیدار کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه ایتالیا در ایران

دفتر نخست وزیر ایتالیا، پنجشنبه ۱۹ آبان از آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه این کشور در ایران خبر داد. آلسیا پیپرنو، اوایل مهرماه در ایران با...