۱۳۹۸ مرداد ۱, سه‌شنبه

«فرنگيس مظلوم» مادر سهيل عربى ،بازداشت شد

ماموران امنیتی «فرنگیس مظلوم» مادر سهیل عربی، زندانی عقیدتی محبوس در زندان رجائی شهر کرج، را بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

این بازداشت روز دوشنبه و پس از آن انجام شد که هفت مامور مرد به همراه یک مامور زن به منزل خانم مظلوم مراجعه کرده و او را در آنجا بازداشت کردند.

بازداشت مظلوم در ردیف «بازداشت خانوادگی و بازداشت اعضای خانواده زندانیان سیاسی و عقیدتی» قرار می‌گیرد که در جمهوری اسلامی ایران دارای سوابق بسیار و یکی از روش‌های مورد استفاده دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به شمار می رود.

یک منبع نزدیک به خانواده مظلوم گفت: «یک مامور زن به همراه ۷ مامور مرد حدود ساعت ۲ ظهر دوشنبه ۳۱ تیرماه به منزل خواهر خانم مظلوم مراجعه کرده» و درحالی او را بازداشت کردند که در ابتدا گفتند او را تا ساعاتی بعد باز می‌گردانند اما وقتی متوجه شدند مظلوم به دلیل جراحی قلبی که پیشتر انجام داده و مشکل مفاصل از داروهای خاص استفاده می‌کند از او خواستند داروهای خود را نیز همراه داشته باشد.»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه ایتالیا در ایران

دفتر نخست وزیر ایتالیا، پنجشنبه ۱۹ آبان از آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه این کشور در ایران خبر داد. آلسیا پیپرنو، اوایل مهرماه در ایران با...