۱۳۹۸ مرداد ۱, سه‌شنبه

سپیده قلیان; اعلام اعتصاب غذا تا زمان برگزاری جلسه دادگاه


روز جاری, “سپیده قلیان”, فعال مدنی که درجریان تجمعات اعتراضی کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه به همراه “اسماعیل بخشی” و تنی چند از فعالان مدنی و رسانه ای دیگر بازداشت شد در اعتراض به سوء رفتار مسئولان زندان قرچک با وی و خانواده اش و همچنین جابجائی پی در پی وی در زندانهای مختلف از امروز تا زمان برگزاری دادگاه دست به اعتصاب غذا زد.
به گزارش حقوق بشر در ایران, امروز سه شنبه ۱ مردادماه ۱۳۹۸, “سپیده قلیان”, فعال مدنی که در جریان تجمعات اعتراضی کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه به همراه “اسماعیل بخشی” و ۶ تن دیگر از فعالان کارگری و رسانه ای دیگر بازداشت و پس از اتمام مراحل بازجوئی در زندانهای سپیدار اهواز, زندان اوین و قرچک ورامین جابجا شده است در اعتراض به رفتار نامناسب مسئولان زندان قرچک با وی و خانواده اش و همچنین جابجائی های پی در پی در زندانهای مختلف تا روز برگزاری دادگاه دست به اعتصاب غذا زد. ساعت ۱۰ صبح روز ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۸, سپیده قلیان, اسماعیل بخشی, امیر امیرقلی, امیرحسین محمدی فر, سانازاله یاری, علی نجاتی و عسل محمدی , فعالان مدنی و رسانه ای و کارگری که در جریان تجمعات اعتراضی کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه در زمستان ۱۳۹۷ از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست “محمد مقیسه” مورد محاکمه قرار خواهند گرفت. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه ایتالیا در ایران

دفتر نخست وزیر ایتالیا، پنجشنبه ۱۹ آبان از آزادی آلسیا پیپرنو، شهروند تبعه این کشور در ایران خبر داد. آلسیا پیپرنو، اوایل مهرماه در ایران با...